Beautiful dreams come true

Beautiful dreams come true

Beautiful dreams come true

Beautiful dreams come true

معرفی سینمایی کره ای تماس محصول ۲۰۲۰

شنبه, ۶ فوریه ۲۰۲۱، ۱۱:۱۵ ب.ظ

نام فیلم :تماس 📞☎️

محصول :۲۰۲۰

با بزازی پارک  شین هه

محصول :کره جنوبی 🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷

ژانر :هیجان انگیز 

زمان:۱ ساعتو ۵۴ دقیقه 

نظر خودم خیلی فیلم هیجانی بود 

۲۱/۰۲/۰۶
zahra baraty

نظرات  (۸)

۰۶ فوریه ۲۱ ، ۲۳:۱۸ آواز عسکری

من تعریف اینو خیلی شنیدم 

پاسخ:
اتفاقا منم قبل از دیدنش  دوستام خیلی ازش حرف میزدن

نام فیلم رو درست کن :)

نوشتی نان فیلم =")

پاسخ:
میسی🤩🙃
۰۸ فوریه ۲۱ ، ۰۱:۴۵ ناشناس آشنا

من نشستم دیدمش خوب بود فقط به عشق پارک شین هه دیدمش

واییییی این عالبه چرا بعضیا میگن ترسناکه؟

پاسخ:
به من قبلا می گفتن ترسناک اما من دیدم چیزه ترسناک داخلش نبود فقط هیجان انگیز بود 
پیشنهاد می کنم که ببینش🙃🙃🙃🙃🙃🤩

دیدمش :) 

خیلی خوب بود 

البته ترسناک بود بیشتر دوسش داشتم ولی نبود

پاسخ:
🙃🙃🙃🙃🙃🙃چه عالی

ژانر چیه ؟

پاسخ:

ژانرش  مهیج و تر سناکه 🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃🙃

دنبال شدی دنبال کن

پاسخ:
ممنون ناشناس 
حتما 

چرااااااااا  نیستش 

پاسخ:
چی ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">