Beautiful dreams come true

Beautiful dreams come true

Beautiful dreams come true

Beautiful dreams come true

  • نام سریال :آقای ملکه یا ملکه آهنین🎎🏯
  • خلاصه سریال:جانگ بونگ هوان ‌‌سر آشپز کاخ آبی رییس جمهور کار می کند اما زندگی او دگرگون میشود واتفاقاتی  رخ می دهد که به گذشته می رود وبا هویت یک ملکه در دوران چوسان بلند میشود و.....‌‌
  • این سریال در حال حاضر شنبه ها و یکشنبه ها از شبکه tvnدرحال پخش🖥📺
  • و۲۰ قسمت ۷۰ دقیقه ای 
  • سریال جذابی که خیلییییی طنز و لحظاتی پرشور هیجان داره 📽🎞🎬
۲۱/۰۱/۰۹
zahra baraty

نظرات  (۵)

وای خیلییی این جذاب لعنتی

پاسخ:
آره منم بعد می بینمش

من خیلی دلم میخوادددد ببینمش اما نمیتونم از کجا دانلود کنم؟؟؟...

پاسخ:
پورمویز

من عاشق این سریالم لعنتی این ملکه خودش یه سناریو  

پاسخ:
آره😂😂😂😂😂

من دلم میخواست صیغه رو بکشم 

پاسخ:
وایسا گاماس گاماس  باهم می کشمیش😂😂😂😂😂😂😂 

داره قشنگ میشه امپراطور عاشق ملکه شده🎎

پاسخ:
آره اگه خدا بخواد😂😂😂😂

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">