Beautiful dreams come true

Beautiful dreams come true

Beautiful dreams come true

Beautiful dreams come true

بیایید کمی مهربان باشیم

يكشنبه, ۱۷ ژانویه ۲۰۲۱، ۰۹:۴۳ ق.ظ

بیایید مهربان باشیم  تا جَوی دوستانه تر داشته باشیم از کلمات نفرت انگیز بپرهیزیم وکسی را از خودمان ناراحت نکنیم پیغام های توهین آمیز و ناشناس برای یکدیگر نفرستیم و با یکدیگر خوش خلق رفتار کنیم چرا ما هنوز اندر خم یک کوچه باشیم بیایید باهم کمی مهربان باشیم

۲۱/۰۱/۱۷
zahra baraty

نظرات  (۷)

ای کاش فقط به گفتن بود...

ولی کو گوش شنوا؟

پاسخ:
واقعا ای کاش 😔😔😔😔

خواهر من کی ناراحتت کرده بزنم شت پتش کنم

پاسخ:
خوبه میگم باهم مهربان باشیم 

حس میکنم خیلی مهربون بودم ...خیلی بیش تر از اون چیزی ک باید..

پاسخ:
چه عالی

وه مگه کسی حالیش میشه که مهربان باشیم من یه سال دارم از دستشون میمرم 

پاسخ:
خدانکنه

یه ذره فقط

پاسخ:
نمی شه یذره مهربون باشی

یه سوال 

چیزی شده مگه

پاسخ:
پ ن پ میخواستم ببینم کی از همه مهربونتر

واقعا خیلی بده که اینجور باشیم

پاسخ:
آره واقعا ولی متاسفانه...................هستیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">